در حال بارگزاری ...

خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان تامین اجتماعی

این روزها لوازم خانگی جزو مهم‌ترین نیازهای زندگی خانواده‌ها محسوب می‌شود. زوج‌هایی که زندگی مشترک خود را به تازگی شروع کرده‌اند، افرادی که خانه می‌خرند و به محل جدید اسباب‌کشی می‌کنند، کسانی که قصد نوسازی منزل خود و اثاثیه آن را دارند یا افرادی که لوازم خانگی‌شان دچار مشکل و خرابی شده به لوازم خانگی جدید احتیاج پیدا می‌‌کنند.

لوازم خانگی شامل طیف وسیعی از اسباب و اثاثیه می‌شود؛ از لوازم برقی آشپزخانه مثل یخچال، فریزر، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی و مایکرویو گرفته تا لوازم برقی دیگر مانند جاروبرقی، تلویزیون، کولر و غیره. هرکدام از این لوازم خانگی، برندها، انواع و قیمت‌های مختلفی دارند که می‌توانید آن‌ها را با توجه به نیازها و همینطور شرایط مالی خودتان خریداری کنید.

موضوعی که در این میان وجود دارد، این است که قیمت اکثر این لوازم زیاد بوده و بیشتر مردم توانایی پرداخت هزینه آن‌ها را به صورت یک‌جا ندارند. در این جاست که خرید اقساطی به کار می‌آید. یکی از گروه‌هایی که معمولا چه برای خودشان و چه برای فرزندانشان لوازم خانگی می‌خرند، بازنشستگان هستند. خرید قسطی لوازم خانگی به بازنشستگان اجازه می‌دهد تا با مدیریت حقوق خود بتوانند لوازم مورد نیاز خود را بخرند و در عین حال دچار کسری بودجه در آخر ماه نشوند.

در این مقاله درباره نحوه و شرایط خرید لوازم خانگی قسطی بازنشستگان تامین اجتماعی صحبت می‌کنیم.

 

تلویزیون قسطی بازنشستگان تامین اجتماعی

سال‌های سال است که تلویزیون به عضو ثابت منازل تبدیل شده و کمتر خانه‌ای را می‌بینیم که در آن تلویزیون وجود نداشته باشد. تلویزیون‌های نسل جدید اکثرا به صورت ال‌ای‌دی هستند و سایز صفحه‌های آن‌ها هم بزرگ است. سایز صفحه تلویزیون‌ها با اینچ مشخص می‌شود. هر چقدر این مقدار بزرگ‌تر باشد، قیمت تلویزیون هم بیشتر می‌شود. از طرفی قیمت تلویزیون به برند آن هم بستگی دارد. برندهای تلویزیون زیادی در ایران وجود دارند؛ از برندهای ایرانی مثل سام الکترونیک و اسنوا گرفته تا برندهای خارجی گران‌قیمت‌تر مثل دوو، سامسونگ و غیره.

بازنشستگان همه مشاغل، از جمله تامین اجتماعی می‌توانند انواع تلویزیون را به صورت قسطی بخرند. خرید تلویزیون قسطی بازنشستگان تامین اجتماعی از سایت فروشگاه قسطانه انجام می‌شود. به این صورت که بازنشستگان تامین اجتماعی با ورود به سایت قسطانه و ثبت‌نام در آن مراحل خرید را انجام می‌دهند و منتظر تماس کارشناسان سایت می‌مانند تا مدارک مورد نیاز را تحویل دهند. مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان تامین اجتماعی عبارتند از: تصویر کارت ملی و شناسنامه.

خرید اقساطی تلویزیون بازنشستگان

خرید یخچال اقساطی برای بازنشستگان

یخچال فریزر یکی دیگر از لوازم ضروری آشپزخانه محسوب می‌شود که هر خانه‌ای به آن احتیاج دارد. یخچال فریزر هم مانند تلویزیون برندهای بسیار متنوع ایرانی و خارجی دارد. معمولا معروف‌ترین برندهای یخچال فریزر موجود در ایران عبارتند از اسنوا، الکترواستیل و هیمالیا و برندهای خارجی معروفی مثل دوو و سامسونگ نیز در بازار ایران پیدا می‌شوند.

علاوه بر برند، عوامل دیگری هم بر روی قیمت یخچال فریز تاثیر دارند. یکی از این عوامل، نوع یخچال است. یخچال‌ها انواع متنوعی مثل دوقلو، سایدبای‌ساید، چهار در، در فرانسوی، فریزر بالا و فریزر پایین و غیره دارند. برخی مدل‌های جدید هم به تازگی تولید شده‌اند که صفحه پنجره ‌مانندی دارند که غذاهای درون یخچال را نشان می‌دهند تا با باز کردن در و بررسی مواد غذایی داخل آن، انرژی بیش‌ازاندازه مصرف نشود.

همه این موارد بر روی قیمت یخچال تاثیر دارند. علاوه بر آن سایز یخچال هم بسیار مهم است؛ برخی یخچال‌ها مینی‌سایز هستند، مثل یخچال‌های درون اتاق هتل‌ها و برخی دیگر هم اندازه‌های بزرگتر دارند.

خرید یخچال قسطی بازنشستگان را قادر می‌سازد تا این عضو مهم لوازم خانگی را بی‌دردسر و بدون نگرانی از هزینه آن خریداری کنند و اقساط آن را در نوبت‌های مشخص با مقادیر معلوم بپردازند.

خرید یخچال اقساطی برای بازنشستگان

کولر گازی یا اسپیلت اقساطی بازنشستگان

ایران کشوری 4 فصل است و استان‌های مختلف با آب‌وهواهای متفاوت دارد. مناطق بسیاری در ایران وجود دارند که آب‌وهوای آن‌ها گرم‌سیری است. از طرفی در بسیاری از استان‌های غیر گرم‌سیری هم هوا در فصل تابستان بسیار گرم است. به همین دلیل کولر کاربرد فراوانی در کشور ما دارد. کولر انواع مختلفی دارد که استفاده از آن با توجه به نوع آب‌وهوا انجام می‌شود؛ مثل کولر گازی و کولر آبی. کولر گازی در مناطقی استفاده می‌شود که آب‌وهوای خشک دارند. کولرهای گازی اندازه‌های مختلفی دارند که باید با توجه به متراژ محل مورد استفاده، تعداد اتاق‌ها و تعداد اعضای خانه انتخاب شود.

قیمت کولر گازی با اندازه و قدرت آن رابطه مستقیمی دارد. از طرفی برندهای مختلف کولر گازی هم در ایران پیدا می‌شوند؛ از برندهای خارجی مثل سامسونگ، گرین، هایسنس و مایدیا گرفته تا برندهای ایرانی مثل ایران‌رادیاتور، جی‌پلاس، اسنوا و انرژی.

شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی قسطانه، انواع کولر گازی با برندهای مختلف و قیمت‌های متفاوت را جست‌وجو کرده و با توجه به نیاز و شرایط خودتان به صورت اقساطی خریداری کنید.

خرید اقساطی کولر آبی و گازی بازنشستگان

فروشگاه لوازم خانگی بازنشستگان تامین اجتماعی

فروشگاه قسطانه، فروشگاهی اینترنتی است که تمامی افراد از جمله بازنشستگان تامین اجتماعی می‌توانند از هر جای کشور، کالاهای مورد نیاز خود را به صورت قسطی خریداری کنند و اقساط آن را ماهیانه بپردازند. در فروشگاه قسطانه محصولات متنوعی از لوازم خانگی گرفته تا لوازم الکترونیکی و غیره به فروش می‌رسد که به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری امکان خرید لوازم خانگی را برای بازنشستگان فراهم می‌آورد.

نظر خود را وارد نمایید.
نظرات
26/03/1402 12:13 ق.ظ
واقعا خیلی خوب و جالب است از همه شما سپاسگذارم. ما از این طرح خیلی جلب و بصرفه ما از طرق بازنشستگیه پدرم تمام وسایل ضروریه خونمونو عوض کردیم به شما هم پیشنهاد میکنم حتما یه سرس به فروشگاه بزنید
16/04/1402 02:30 ب.ظ
باسلام اگه محصولات صوتی تصویری وباند وآمپیلی  فایر خودرو رو بیشتر ومتنوع تر کنید خیلی بهتره لطفا اجناس این دسته را موجود کنید
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس با ما
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
خانه و آشپزخانه
خودرو
لوازم چوبی
زیبایی و سلامت
ابزار و تجهیزات صنعتی
ورزش و سفر