در حال بارگزاری ...

خرید آنلاین با آسان خرید تجارت

امروزه با افزایش قیمت محصولات دیجیتال، خانگی و ... قدرت خرید افراد جامعه به‌شدت پایین آمده است به همین دلیل همواره به دنبال راهی هستند تا وسایل موردنیاز خود را به‌صورت قسطی خریداری کنند. در حال حاضر روش‌های مختلفی وجود دارند که افراد می‌توانند با استفاده از آنها انواع وسیله‌های موردنیاز خود را خریداری کنند. بسیاری از این روش‌ها به دلیل سود و کارمزد زیاد یا تعداد اقساط کوتاه‌مدت، موردتوجه خریداران قرار نمی‌گیرند. آنها به دنبال روش هستند که فشار اقتصادی زیادی به آنها وارد نکرده و در نهایت کمترین سود را پرداخت کنند.

خرید آنلاین با آسان خرید تجارت، یکی از بهترین و مناسب‌ترین روش‌های خرید قسطی کالا است که شرایط مطلوب و مناسبی را برای خریداران فراهم می‌کند. کسانی که قصد خرید کالای اقساطی با آسان خرید تجارت را دارند، حتماً باید قبل از انجام هر کاری، اطلاعات جامعی درباره آن به دست بیاورند. در این مطلب به طور کامل خرید اقساطی کالاهای موردنیاز را با استفاده از آسان خرید تجارت مورد بررسی قرار خواهیم داد تا بیشتر از پیش با شرایط، مزایا و فروشگاه‌های طرف قرارداد آن آشنا شوید.

 

کارت آسان خرید تجارت چیست؟

کسانی که تاکنون با آسان خرید تجارت وسایل خود را خریداری نکرده‌اند، معمولاً با این سؤال مواجه می‌شوند که آسان خرید تجارت چیست؟ در جواب این افراد باید گفت که آسان خرید یک طرح خرید به‌صورت اقساط است که توسط بانک تجارت ارائه شده است. این بانک برای اینکه قدرت خرید مشتریان و کارمندان خود را بالاتر ببرد و راحت‌تر کالاهای خود را خریداری کنند، به آنها کارت آسان خرید اهدا می‌کند. بنابراین شما نیز می‌توانید با کشایش حساب در بانک تجارت از این خدمت بهره‌مند شوید.

کسانی که کارت آسان خرید بانک تجارت را تهیه می‌کنند، با استفاده از این کارت می‌توانند معادل 90 درصد مبلغ سپرده یا وثیقه خود خرید کنند. البته لازم به ذکر است که این بانک سقف مشخصی برای خریداران قرار داده است که این رقم تا 200 میلیون تومان هم می‌رسد. بعد از اینکه خریداران قسط‌های خود را پرداخت کردند، قادر به شارژ کارت آسان خرید خواهند بود.

 

مراکز خرید با کارت آسان خرید بانک تجارت

دارندگان کارت آسان پرداخت بانک تجارت، برای اینکه بتوانند کالای موردنظر خود را خریداری کنند، باید به فروشگاه‌های طرف قرارداد مراجعه کنند. بانک تجارت برای اینکه خرید کالاها را برای افراد آسان کرده و به‌صورت آنلاین و حضوری بتوانند خرید خود را انجام دهند، با فروشگا‌ه‌های مختلفی قرارداد همکاری امضا کرده است.

این فروشگاه‌ها در تمام شهرهای ایران وجود دارند و آماده هستند تا طبق قوانین تعریف شده به مشتریان خود خدمات‌رسانی کنند. دارندگان کارت آسان خرید تجارت، می‌توانند برای خرید کالای موردنظر خود، فروشگاه‌های معتبر شهرهای دیگر را هم انتخاب کرده و به‌صورت آنلاین وسیله خود را سفارش دهند.

 

فروشگاه طرف قرارداد با آسان خرید تجارت

بسیاری از افراد که کارت آسان خرید تجارت را تهیه کرده‌اند، معمولاً قصد خرید وسایل خود به‌صورت آنلاین را دارند. همین امر باعث شده که این افراد همواره به دنبال یک فروشگاه معتبر و باسابقه برای انجام خرید خود باشند.

در میان فروشگاه‌های طرف قرارداد با کارت آسان خرید بانک تجارت، فروشگاه‌های معتبری وجود دارند که یکی از بهترین و محبوب‌ترین آنها، فروشگاه قسطانه است. این فروشگاه انواع وسایل دیجیتال (مثل گوشی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، پلی استیشن و کنسول بازی) ، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، صنایع چوبی، ابزارالات و غیره را با امکان تامین کالاهای درخواستی در اختیار مشتریان خود قرار داده است تا به‌صورت آنلاین و حضوری آنها را خریداری کنند.

سود خرید کالاها با استفاده از کارت آسان خرید تجارت، بسیار کم است. بانک تجارت طبق قراردادی که با فروشگاه‌ها بسته است، این سود باید در بازه 3 الی 5 درصد باشد. البته لازم به ذکر است که میزان دقیق این سود، باتوجه‌به نوع سپرده یا نوع وثیقه تعیین می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های فروشگاه قسطانه این است که افراد می‌توانند در هرکجای ایران خرید خود را انجام داده و محصول را درب منزل دریافت کنند. همچنین لازم به ذکر است که دارندگان آسان‌کارت فروشگاه قسطانه، می‌توانند تعداد قسط‌‌های پرداختی را با میل و اختیار خود تعیین کنند. البته تعداد این قسط‌ها نباید بیشتر از حد تعیین شده باشد.

 

خرید اقساطی با کارت آسان خرید

خرید اقساطی با کارت آسان خرید، یکی از بهترین و مناسب‌ترین روش‌هایی است که با استفاده از آن می‌توان انواع لوازم موردنیاز زندگی را خریداری کرد. با استفاده از کارت آسان خرید، می‌توان تا سقف 200 میلیون تومان از فروشگاه‌های طرف قرارداد، کالا و لوازم ضروری منزل را خریداری و مبلغ آن را به‌صورت قسطی پرداخت کرد.

همچنین لازم به ذکر است خرید اقساطی با کارت آسان خرید، سود و کارمزد کمی به همراه خواهد داشت و تعداد قسط‌ها هم حداکثر تا 60 ماه تعیین شده است البته لازم به ذکر است که تعداد دقیق قسط‌ها، با توافق مشتری و فروشنده تعیین خواهد شد.

 

دریافت کارت آسان خرید تجارت

برای دریافت کارت آسان خرید تجارت، دو راه مختلف وجود دارد. اولین راه این است که افراد در بانک تجارت حساب بلندمدت (سپرده‌گذاری) باز کنند. دومین راه هم قراردادن وثیقه‌هایی مانند سند ملکی، اوراق مشارکت، سفته و... است. با انجام هرکدام از این روش‌ها، افراد جامعه قادر به تهیه کارت آسان خرید خواهند بود. امروزه سازمان‌ها، ادارات، شرکت‌ها و مؤسسات زیادی وجود دارند که با امضای تفاهم‌نامه و انعقاد قرارداد با بانک تجارت، پرسنل خود را برای اخذ کارت آسان خرید به بانک تجارت معرفی می‌کنند.

 

ثبت‌نام آسان خرید تجارت

هنگام که افراد با آسان خرید تجارت آشنا می‌شوند و به قابلیت‌های بسیار عالی آن پی می‌برند، برای ثبت‌نام و تهیه این کارت اقدام می‌کنند. اما سؤال اینجاست که ثبت‌نام آسان خرید تجارت چگونه انجام می‌شود؟

ثبت‌نام برای افرادی که کارمند بانک هستند با سایر افراد متفاوت است. پرسنل بانک برای ثبت‌نام آسان‌ خرید، کافی است به آدرس asankharid.tejaratbank.ir مراجعه کرده و سپس وارد حساب کاربری خود شوند. اما افراد حقیقی در کنار مؤسسات و شرکت‌های مختلف، برای ثبت‌نام آسان خرید تجارت، باید به شعب بانک مراجعه کرده و از طریق آنها کارت موردنظر را تهیه کنند.

 

سخن نهایی

امروزه قیمت وسایل مختلف بسیار گران شده است. به همین دلیل، مردم برای اینکه فشار اقتصادی زیادی را تحمل نکنند و به‌راحتی بتوانند وسایل موردنیاز خود را خریداری کنند، روش خرید قسطی را در دستور کار خود قرار می‌دهند. استفاده از کارت آسان خرید تجارت، یکی از بهترین روش‌های خرید وسایل به‌صورت قسطی است. دارندگان این کارت می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد، تا سقف 200 میلیون تومان خرید کنند.

در این مطلب به طور کامل خرید آنلاین با آسان خرید تجارت 1402 را مورد بررسی قرار دادیم تا بیشتر از پیش با قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن آشنا شوید. اگر همچنان بعد از خواندن این مقاله درباره کارت آسان خرید تجارت سؤالی دارید، از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.  

جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید:

02174961000

09039592817

 
نظر خود را وارد نمایید.
نظرات
06/04/1402 05:11 ب.ظ
باسلام ببخشیدمن خودم بازنشسته تامین اجتماعی هستم حقوقم روباکارت رفاه میریزندبرام هرماه آیا میشه من قسطی ازتون موبایل بخرم چکاربایدکنم ممنونم؟
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس با ما
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
خانه و آشپزخانه
خودرو
لوازم چوبی
زیبایی و سلامت
ابزار و تجهیزات صنعتی
ورزش و سفر